De route - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Désirée - WaarBenJij.nu De route - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Désirée - WaarBenJij.nu

De route

Door: Nobeltjes

Blijf op de hoogte en volg Désirée

06 Juli 2011 | Nederland, Goirle

We vliegen eerst via Doha naar Kuala Lumpur, vervolgens meteen door naar Kuching op Borneo. Daar blijven we enkele nachten, dan naar Damai, Annah Rais, Bako. Weer een vlucht van Kuching naar Kota Kinabalu in het noorden van Borneo (Sabah). Hier blijven we weer enkele dagen en dan verder naar Papar. Vervolgens vliegen we van Kota Kinabalu naar Sandakan. Na enkele dagen weer van Sandakan naar Kuala Lumpur en meteen door naar Phuket. In Thailand verblijven we in NP Khao Sok en Khao Lak. Tot slot vliegen we weer terug naar Kuala Lumpur waar we nog enkele dagen blijven voordat we naar huis gaan! Spannend, spannend...

• 07 Juli 2011 - 05:35

SIEN EN JOHN:

ziet er goed uit en we zijn eruuuuuug benieuwd hoe het allemaal bevalt.
    Nou wat zullen we veel te vertellen hebben als we terug zijn maar dan organiseren we wel 1-2-3 avondje(s) met een lekker glaasje wijn erbij
    Nou houdoe en heel veel reisgenot
    dikke x John en Sien Down Under

• 08 Juli 2011 - 08:45

Jay:

Leuke route! Heel veel plezier.
    xxx

• 10 Juli 2011 - 19:02

Loes:

Hee Désirée en Stephan!

Nou ik heb jullie al gevonden, zal me zo aanmelden voor jullie berichtjes! Heel veel plezier en maak er iets moois van.
    Groetjes Loes

• 11 Juli 2011 - 08:25

Corine:

halloa nobeltjes,

veel plezier op vakantie een hele trip zo te lezen, geniet ervan en tot........
    groetjesssssssssss

• 12 Juli 2011 - 15:27

Leo Vogels:

Ik wens jullie heel veel plezier op deze boeiende reis door prachtige oorden en streken.
    Zal jullie berichten met belangstelling volgen.

Veel plezier.
    Groet, Leo

• 12 Juli 2011 - 17:42

Moon En Sik:

Heel veel plezier en geniet er van, wij zullen jullie in de gaten houden. Vanuit een regenachtig goirle.
    groetjes moon en sik

• 12 Juli 2011 - 19:33

Karin Verhoeven:

wat 'n avontuur, zeg.
    zo te lezen wordt dit 'n prachtige reis.
    ik ga jullie volgen.
    goeie reis en veel plezier.
    groetjes,Karin

• 12 Juli 2011 - 20:38

Linda:

Een hele prettige vakantie !!!!
    Ik ga jullie zeker volgen.
    Jullie staan al bij mijn favorieten.

Groetjes,

Linda

• 12 Juli 2011 - 20:57

Anja:

Hallo,

op dit moment zijn jullie aan het vliegen. Veel plezier en we zullen jullie volgen vanuit Italiè.

groetjes

• 12 Juli 2011 - 22:09

Anja:

Nou eindelijk is het dan zover geniet ervan en desiree heb je aan de zak aardappels gedacht?
    Gr uit een ondergelopen brabant.
    X anja

• 13 Juli 2011 - 10:28

Familie Lemans:

Dat wordt een leuke reis. We hadden natuurlijk al het een en ander gehoord, maar we vinden het leuk dat je zo mee kunt kijken hoe het jullie vergaat. Geniet ervan.

• 13 Juli 2011 - 19:19

David&Marianne:

Viel Spass und wir freuen uns schon auf das nächste Wiedersehen in München!

• 15 Juli 2011 - 12:59

Floyd:

Het is hier top en warm:d

• 15 Juli 2011 - 19:53

Koen:

Hee nobeltjes
    goede reis gehad..? was de snoepzak nog lekker floyd viel ie in de smaak?
    gisteren met Quincy gesproken gehoord dat jullie allemaal vrij moe waren van het reizen hoe gaat het verder...?

• 05 Oktober 2011 - 19:25

Changshu:

Beste Désirée, Quincy, Floyd en Stephan,

Bij deze wil ik julie van harte bedanken voor de verjaardagskaart.
    Erg attent van jullie allemaal en van een ieder iets persoonlijk (prachtig). Ik bewaar de kaart en zal het een mooi plekje in mijn appartement geven. Zodat ik in wat donkere dagen mij hieraan kan oppeppen.

Bedankt!

Vriendelijke groeten,
    Leo, of op zijn Chinees .