Onze boomhut - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Désirée - WaarBenJij.nu Onze boomhut - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Désirée - WaarBenJij.nu

Onze boomhut

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Désirée

03 Augustus 2011 | Thailand, Bangkok

Hier zijn we dan weer. Wij ziin gisteren na een lange reis aangekomen in Thailand, en wel in het national park Khao Sok. We hebben hier een boomhut geboekt. Waar gaan we nu weer terecht komen? Het was al.donker toen we aankwamen, we werden gewaarschuwd dat we geen eten mee onze hut in mochten nemen want de apen zouden er wel eens een rotzooi van kunnen maken. Ik schrok al en dacht dat er geen ramen en deur in de hut zouden zitten. Dit is gelukkig wel het geval. Alleen niet in de badkamer, maar daar hebben we wel een verfrissende watervaldouche. Het is eigenljk prima, vanochtend zagen we dat het resort in een mooie omgeving ligt omringd door bergen en een mooie rivier. Vanmiddag zijn we met een tube van de rivier afgegaan, je voelt je weer even 18. Onderweg zagen we nog een slang in de boom liggen slapen, ongeveer een 10cm dik en een beetje giftig. Geen probleem zolang ze maar in de boom blijven hangen. Het is af en toe of we in junglebook of een tarzan film zijn beland. Verder heb ik op het moment niet meer te vertellen. Wij.stellen het prima, het enige waar we last van hebben zijn (volgens Quincy) zwoksels, oftewel zweet oksels, bah. Hopelijk genieten jullie in Nederland ook allemaal van het mooie weer.
Groetjes Tarzan, Mowglie, Shanti en Jane

• 03 Augustus 2011 - 13:44

Anja:

Nooit geweten dat jij zo avontuurlijk bent ingesteld haha. Och ja en die zwoksels als je dat alle vier hebt dan ruik je dat niet meer.
    Gr anja

• 03 Augustus 2011 - 14:06

Karin Verhoeven:

wat n prachtige foto's', zeg.
    jullie genieten er van, dat kun je zien en dat kunnen we lezen.
    ja, Jane, ook jij kunt het allemaal mooi beschrijven, net of we er zelf bijzijn.
    zelfs die geur van de zwoksels kan ik ruiken, hoe zou dat toch komen?
    misschien omdat het hier ook tropisch warm was!!!
    veel groetjes,en blijf genieten,
    Karin

• 03 Augustus 2011 - 14:13

Jay:

Yes, eindelijk weer een paar foto's! Super leuk zo'n boomhut. Wel even wennen denk ik? Gelukkig zitten er wel ramen en deuren in anders zou ik het ook niet zo leuk vinden denk ik met al die beesten daar. Quincy ik heb hier ook al 2 maanden lang last van zwoksels dus jullie zijn niet de enige! Echt heel leuk weer om te lezen, ben benieuwd naar jullie volgende verhaal.

xxx uit Griekenland

• 03 Augustus 2011 - 14:37

Corine:

ben ik blij dat ik iets of wa verkouden ben en de zwoksels niet ruik hahah, het is hier al weer gedaan met het mooie weer, 1 dag het kan niet op zeg. en mooie foto`s zeg goed toeven.
    nog veel plezier gr

• 03 Augustus 2011 - 15:50

Pap En Mam:

Leuk die foto's ik had ze eigenlijk wel wat meer gedetailleerd gezien vooral van de boomhut op de foto die je hebt gestuurd kan ik nergens de lift ontdekken om er bovenin te komen.
    Verder geeft dit verslag ons het vertrouwen dat jullie het enorm naar de zin hebben en dat je verwachtingen die jullie hadden zijn uitgekomen. Nog heel veel plezier.

Opa Oma

• 03 Augustus 2011 - 18:04

Fam Lemans:

Ongelooflijk wat jullie allemaal meemaken en te zien krijgen. Je kunt het ook mooi vertellen Desiree, het lijkt net een spannende film of boek. De foto's zijn ook leuk.
    Heel veel plezier nog en tot de 13e.

Groetjes van ons allemaal.

• 03 Augustus 2011 - 18:24

Anja:

Quincy,
    Wij hebben last van zwanus, zwetende...

• 03 Augustus 2011 - 19:33

Sik En Moon:

leuke foto`s zeg nou wij gaan morgen een reisje maken en hopelijk kunnen we jullie op ons warme spanje nog spotten groetjes moon sik en de kids.

• 03 Augustus 2011 - 19:46

Tante Diny:

leuk die boomhut lijkt me wel wat hoor. jullie hebben een prachtige vakantie en geniet er van en die zwoksels neem je maar op de koop toe hebben wij hier ook last van en zitten achter in de tuin hahahaha gr tante diny

• 04 Augustus 2011 - 09:44

Tante Door:

hoy tarzan Jane en Kids
    mooi verhaal geweldig wat jullie beleven.nog even en het zit er weer op fijne thuis reis

• 04 Augustus 2011 - 11:07

SIEN EN JOHN:

hallo avonturiers
    wij zijn weer bijgelezen want zijn zelf 1 week niet on-line geweest maar vnvnd kan ik weer aan de slag.
    Fijn dat jullie ook zo genieten en wij doen er lekker ook nog aan mee
    Nou ga nu ook aan de gang met schrijven
    nog lekker genieten en tot de volgende keer
    dikke x van ons

• 04 Augustus 2011 - 17:48

Peter En Maja:

wat een avontuur,leuk om te lezen wat jullie allemaal beleven
    geniet ervan.
    dikke kus van ons.

• 06 Augustus 2011 - 06:10

Leo Vogels:

Prachtig, een boomhut met een waterval douche. En wat zie ik: Stephan aan het werk, nee toch?
    Geniet nog lekker van de natuur en de cultuur in Thailand. Heerlijk zo'n vakantie en wat beleven jullie veel, een fotoalbum zal niet genoeg zijn voor het vastleggen van al jullie belevenissen.
    Groeten,
    Leo V.